Preludium do świata BattleTecha

W XXXI wieku ludzkość zasiedliła tysiące odległych od siebie światów. Rządzące nimi potężne, feudalne konsorcja zwane Domami prowadzą ze sobą nieustanną wojnę o władzę nad gwiazdami. Najpotężniejszą bronią używaną w tych zmaganiach są Battlemechy — gigantyczne, napędzane energią nuklearną, opancerzone maszyny, wyposażone w wyrzutnie rakiet, lasery i broń molekularną. Te ponad dziesięciometrowe monstra są obsługiwane przez mechawojowników. Najlepiej wyszkolonych żołnierzy wszech czasów. Mechawojownicy zamknięci w ogromnych, kroczących maszynach są gwiezdnymi bohaterami, jak niegdysiejsi zakuci w stal rycerze, a ich czyny i zwycięstwa stają się tematem legend i pieśni. „Mechawojownik” to gra fabularna, która daje graczom możliwość wcielenia się zarówno w postać ze Sfery Wewnętrznej, jak i przedstawiciela jednego z najeżdżających ją Klanów. System obejmuje 50 różnych umiejętności, dzięki którym gracze mogą stworzyć najróżniejsze postacie: mechawojowników, zwiadowców, pilotów i kupców. Bohaterowie mogą wziąć udział we wszystkich wydarzeniach toczących się w świecie systemu BattleTech, od bójki w knajpie po kampanię wojenną.

Źródło: MechWarrior RPG 1997 wydawnictwo MAG

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *